Gensyn med vanviddet

Handout fra En rådden sag

[Gensyn sæson 3: flere Cthulhu-scenarier]
Jeg har besluttet at udsætte gensynet med nyere Warhammer-scenarier: Jeg tog i stedet stor omgang med Imperiet, jeg har lige brugt en masse tid på Emmanuelle, og lige nu er jeg begejstret for På sporet af Lovecraft-podcasten, så jeg rider med på bølgen og giver WFRP en pause.

Der var nogle nye Cthulhu-scenarier jeg overså sidst, der er kommet flere til, og så fylder jeg op med lidt ældre stuff, tilbage til 1995. (Faktisk er der nok scenarier online til også at køre en omgang med de helt gamle – men det kræver nok en særlig læsevinkel, for efter moderne standarder er det meget simpelt – jeg ville dog gerne hylde genrens koryfæer som Paul Hartvigson og Merlin P. Mann.)

Her er listen:

Yderligere forslag modtages gerne.

Skriv en kommentar