Warhammer/Fate 2.0-kampagne
- Intro om baggrunden
- Spil 1 – To brødre og en dobbeltgænger: Mutantoverfald, Kurts „tvilling“ og landevejspatruljen.
- Spil 2 – Vold ved korsvejen: En piberygende mystiker, videre til Riegen, et vildsvin og tre fredløse.
- Spil 3 – Røvere og rotter: Ventetid i Riegen, rygter om en kult, gensyn med landevejsvagter, og store rotter.
- Spil 4 – En rensende ild: Brunos død, „Joachim“ og hans kultistvenner, og flammer som problemløsning.
- Spil 5 – Skorpesnit: Hemmeligheder under kroen, Skorpesnit og ankomst til Czorn.
- Spil 6 – Czorn til Ferlangen: Overdrager sten til Baldus, hurtig exit og rejsen til Ferlangen.
- Spil 7 – Onkel Scholtz’ bøger: Et gammelt hus gemmer på en arv der viser sig at være mere end de fire helte kan håndtere.
