Spil 1: Karakterer og ildebrand – hvori de første karakterer introduceres på den sidste nat i Schaffenfesten, og der udbryder brand under mystiske omstændigheder.
Spil 2: Nye venner, dæmonritual og pest – hvori Ordo Septenarius netop har udført deres ritual i pakhus 13, og det er op til et nyt hold helte at føre kampen videre.
Spil 3: Grauenburgs dårlige æbler – hvori baron Wilhelms Grauenburg viser sig at være plaget af mere end én slags råddenskab.
Spil 4: Nurgles yngel – hvori et æglæggende uhyre afsløres, og nogen får deres mere eller mindre velfortjente straf mens andre konspiratorer går fri.
Spil 5: Efterskælv i Bögenhafen – hvori byen fortsat lider under rænkemagernes magtbegær, og heltene følger en tidligere efterforsknings fodspor ned i kloakken.
Spil 6: Den splittede orden – hvori en fortrolig snak med familien Teugen skaber et dilemma, og flere brikker af sammensværgelsen kommer frem.
Spil 7: Daemonetten – hvor et vinget uhyre møder sit endeligt i en brønd, og en sending pestpupper fra Grauenburg dukker op i byen.
Spil 8: Fanatikere og tyvepak – hvori heksejægere indtager Bögenhafen, og inkvisitionen dømmer og straffer. Samtidig får en bande tyve deres bekomst.
Spil 9: Wolf Sauers kælder – hvori Dicte slutter sig til selskabet, og de gør grusomme opdagelser i en mørk kælder.
Spil 10: Gideon – hvori Wolf Sauer får sin bekomst, og Gideon, den dæmoniske dreng vi har hørt så meget om, for alvor gør sin entre.
Spil 11: Afsked med Bögenhafen – hvori baron Wilhelm snyder heksejægernes bål, og heltene flygter ud af byen ved nattetide.
Historien fortsætter i anden del: Ad ukendte veje.